Skip Navigation

Kontakt

Potřebujete:

Nahlásit pojistnou událost? více
Zjistit stav pojistné události? více
Přidat dokumenty k pojistné události? více

Vážení klienti,

pokud nás chcete navštívit osobně v sídle pojišťovny, domluvte si prosím termín schůzky v předstihu na telefonním čísle  +420 227 111 000. Své dotazy nám můžete zaslat také prostřednictvím kontaktního formuláře zde.

Informace o stavu pojistné smlouvy a podklady pro platbu pojistného naleznete v klientské zóně. Zároveň můžete telefonicky nebo e-mailem kontaktovat svého pojišťovacího zprostředkovatele, který Vám bude v případě potřeby k dispozici.

Další informace můžete najít v často kladených otázkách zde.

Pojistná událost

Nahlaste pojistnou událost jednoduše z pohodlí domova.




 

Zavolejte nám

+420 227 111 000

Infolinka Vám je k dispozici
v pracovních dnech:

08:00  -  16:30 hod
v pátek  pouze do 15:30 hod

 
Napište nám

info@metlife.cz

Korespondenční adresa:

MetLife Europe d.a.c.
odd. Klientského servisu

Purkyňova 2121/3
110 00  Praha 1 

Navštivte nás

Máte raději osobní kontakt?

Podívejte se na kontaktní místa a navštivte nás ve vašem městě.

 

 

Jak Vám můžeme pomoci?

  • platnost pojistné smlouvy
  • stav plateb pojistného
  • výši předpisu pojistného
  • aktuální investiční strategie u Vašeho investičního pojištění
  • sjednaný rozsah pojistného krytí
  • obecné informace k možnosti výběru finančních prostředků (v návaznosti na typ produktu)
  • obecné informace k možným změnám na pojistné smlouvě (ideálně již podle Vaší představy)
  • kapitálovou hodnotu pojištění
  • hodnotu účtu investičního pojištění
  • hodnotu možného výběru
  • hodnotu odkupného

O tyto informace můžete zažádat emailem, telefonicky nebo písemně. Na základě vašeho požadavku vám je pak zašleme poštou. 

Spory z životního pojištění (pojištění pro případ smrti a/nebo dožití) je v rámci mimosoudního řešení sporů oprávněn rozhodovat Finanční arbitr. Více informací získáte na www.finarbitr.cz.

Spory z neživotního pojištění (pojištění úrazu a/nebo nemoci) je v rámci mimosoudního řešení sporů oprávněna rozhodovat Česká obchodní inspekce. Více informací získáte na www.coi.cz.

Vážení klienti, v případě, že se chystáte osobně navštívit naši pražskou centrálu na adrese Purkyňova 2121/3, dovolujeme si vás upozornit, že pro přístup do budovy Quadrio je recepcí u vchodu z bezpečnostních důvodů vyžadováno prokázání se průkazem totožnosti. Bez tohoto úkonu pracovníci recepce nemohou nikoho vpustit do budovy. Jedná se o standardní proces, který se vztahuje na návštěvníky všech společností sídlících v budově. Děkujeme vám za pochopení a spolupráci.

Prosím, mějte na paměti, že informace o pojistné smlouvě můžeme poskytnout pouze pojistníkovi (plátci pojistného). Děkujeme za pochopení.

Zajímá nás Váš názor

Budeme velmi rádi, pokud se s námi podělíte o Vaše zkušenosti s pojišťovnou MetLife.

Informace o zpracování a ochraně osobních údajů

Pojistné podmínky

Nic vám netajíme. Zde na jednom místě tak najdete kompletní obchodní podmínky týkající se jednotlivých druhů pojištění, které si můžete kdykoliv stáhnout a pročíst.

Formuláře ke stažení

Zde naleznete formuláře, prostřednictvím kterých můžete oznámit pojistnou událost.

Slovník pojmů

Většina lidí nepoužívá výrazy z oblasti pojišťovnictví každý den, a tak mohou být některá slova nesrozumitelná. Podívejte se na nejčastěji používané výrazy, se kterými se můžete setkat.

Napište nám

V rámci maximálního zabezpečení komunikace mezi naší pojišťovnou a klienty využíváme mezinárodní nástroje MetLife pro zabezpečení, které však mohou některé specificky české e-mailové adresy vyhodnotit jako rizikové a příchozí zprávy tak nevpustit do našeho systému. Pokud nás kontaktujete e-mailem a nepřijde Vám do tří pracovních dnů žádné potvrzení o tom, že jsme Vaši zprávu přijali a zpracováváme ji, prosíme Vás o kontaktování naší infolinky. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za Vaši spolupráci.