Skip Navigation

Zajímá nás Váš názor

Budeme velmi rádi, pokud se s námi podělíte o Vaše zkušenosti s pojišťovnou MetLife. Našich klientů si vážíme a jejich spokojenost je naší prioritou. S Vašimi podněty pro zlepšení, stížnostmi i pochvalami pracujeme a jsou důležitou součástí procesu zlepšování kvality našeho klientského servisu. Níže najdete také reklamační řád ke stažení.    

Jak nás můžete kontaktovat?

  • písemně na adrese Metlife Europe d.a.c., oddělení stížností, Purkyňova 2121/3, 110 00 Praha 1
  • e-mailem na adrese info@metlife.cz
  • telefonicky na lince klientského servisu +420 227 111 000
  • osobně v sídle společnosti na výše uvedené adrese, kdy pracovník Klientského servisu zaznamená podnět či stížnost a klient svým podpisem stvrdí úplnost a pravdivost záznamu, záznam se vystavuje v jednom vyhotovení a klient dostane kopii tohoto vyhotovení