Pojišťovna MetLife obhájila svou pozici mezi Czech Superbrands 2021

Každoročně jsou v rámci programu Superbrands ČR oceňovány ty nejvýznamnější značky působící v České republice. Mezi oceněné pro rok 2021 se zařadila také pojišťovna MetLife, která obdržela cenu Czech Consumer Superbrands 2021 a obhájila tak své loňské umístění. Je zároveň jedinou životní pojišťovnou v žebříčku.

„Získat opět ocenění Czech Consumer Superbrands je pro nás pochopitelně velká pocta. Těší nás, že má naše společnost dobré jméno, které si udržuje. Ocenění vnímám především jako potvrzení našich kvalit a toho, že neustávající snaha o zlepšování a proklientský přístup jsou tou správnou cestou i do budoucna,“ vyjádřil se k ocenění Milan Drdoš, Marketing and Communication Head pojišťovny MetLife.

Program Superbrands funguje v České republice už téměř deset let a pravidelně oceňuje nejlepší české značky v několika kategoriích. K jejich výběru slouží nezávislé tříkolové přeměřování a srovnávání na základě mnoha faktorů. Nominace probíhá na základě výsledků obchodních dat, následně je na základě průzkumu mezi spotřebiteli zvolen seznam semifinalistů, z nichž odborná komise vybere finální seznam oceněných. V České republice je zaregistrován více než milion značek, dostat se mezi Superbrands však mohou pouze ty nejlepší.

Program Superbrands má původ ve Velké Británii, ovšem postupně se rozšířil do více než 90 zemí na 5 kontinentech. Zařazení mezi Superbrands znamená pro firmu především to, že mezi konkurencí patří k absolutní špičce. Tyto značky jsou příkladem hodným následování i pro další společnosti. Program Superbrands se proto snaží je zviditelňovat a zvyšovat povědomí o nich, aby se tak mohly stát skutečnou inspirací i pro další společnosti.

Informace pro editory

Pojišťovna MetLife (MetLife Europe d.a.c.) nabízí své služby v České republice od roku 1992. Dlouhodobě se umisťuje v žebříčku top deseti nejvyužívanějších pojišťoven v oblasti životního pojištění. MetLife Europe d.a.c. je dceřinou společností MetLife, Inc., která vznikla již v roce 1868 a v současnosti spravuje pojistky 100 milionů klientů ve více než 40 zemích světa. Široká produktová nabídka zahrnuje zejména investiční životní pojištění, úrazové pojištění, speciální druhy pojištění pro ženy nebo děti či zaměstnanecké benefity.

Pro více informací kontaktujte:

Crest Communications, a.s.
Marcela Štefcová
Ostrovní 126/30, 110 00 Praha 1