Pojišťovna MetLife k 1. únoru letošního roku spouští nový portál „Hlášení pojistné události ONLINE“, který nabízí možnost nahlásit pojistnou událost online v několika snadných krocích.
Nový zákaznický portál pojišťovny MetLife umožňuje nahlášení pojistné události v osmi snadných krocích a zároveň dovoluje sledovat její stav. Po vstupu na stránku klient zvolí možnost Nahlásit pojistnou událost. Následně vyplní intuitivní formulář a v dalších krocích specifikuje na základě přednastavených kritérií pojistnou událost. Součástí žádosti je i přiložení zdravotnické dokumentace, především lékařské zprávy. V případě, že ji v době podávání žádosti klient nemá k dispozici, je možné ji nahrát do systému i dodatečně. Po projití všech kroků a potvrzení správnosti údajů je žádost odeslána ke zpracování, a žadateli přijde e-mailem potvrzení s rekapitulací jeho požadavku ve formě chráněného PDF a přiděleným číslem, pod nímž může postup žádosti dál sledovat. PDF soubor je před zneužitím chráněn unikátním heslem, kterém žadatel obdrží formou SMS na telefonní číslo uvedené v pojistném hlášení.
„Náš nový zákaznický online systém výrazně pomůže zefektivnit vyřizování veškerých formalit spojených například s úrazem. Naši klienti nově nebudou muset na pobočku ani vést telefonické hovory či e-mailové konverzace se svým poradcem. Nový systém je velmi intuitivní, snadno se v něm orientuje a klienti díky němu vyřídí všechno potřebné z pohodlí domova. Responzivní design navíc umožňuje snadné ovládání z jakéhokoliv elektronického zařízení, ať už jde o počítač, tablet či mobilní telefon. Pevně věříme, že to ocení nejen v této komplikované době,“ vysvětluje Milan Drdoš, Marketing and Communication Head pojišťovny MetLife.
Informace pro editory
Pojišťovna MetLife (MetLife Europe d.a.c.) nabízí své služby v České republice od roku 1992. Dlouhodobě se umisťuje v žebříčku top deseti nejvyužívanějších pojišťoven v oblasti životního pojištění. MetLife Europe d.a.c. je dceřinou společností MetLife, Inc., která vznikla již v roce 1868 a v současnosti spravuje pojistky 100 milionů klientů ve více než 40 zemích světa. Široká produktová nabídka zahrnuje zejména investiční životní pojištění, úrazové pojištění, speciální druhy pojištění pro ženy nebo děti či zaměstnanecké benefity.
Po více informací kontaktujte
Crest Communications, a.s.
Marcela Štefcová
Ostrovní 126/30, 110 00 Praha 1
+420 731 613 669
marcela.stefcova@crestcom.cz