Informace o změně čísla účtu pro úhradu pojistného u starších pojistných smluv (produktů Vision, 4Life, Osobní životní plán, LifeInvest, Rizikový životní plán, Talisman)
Informace o změně čísla účtu pro úhradu pojistného u starších pojistných smluv (produktů Vision, 4Life, Osobní životní plán, LifeInvest, Rizikový životní plán, Talisman)
Dovolujeme si Vás informovat o změně čísla účtu pro úhradu pojistného. Stávající účet 125622356/0300 bude k 31. 10. 2025 zrušen.
S platností od 1. 11. 2025 Vás žádáme o úhradu veškerého pojistného na nový účet:
Číslo účtu: 6040222 Kód banky: 0800
Pokud máte nastavené trvalé příkazy nebo inkaso, upravte je prosím podle nových údajů.
Úhrada pojistného u ostatních produktů zůstává nezměněna.
Vyhledávání
0
z
0Výsledky vyhledávání
Zobrazeno
10 výsledky
10 výsledky
20 výsledky
30 výsledky
Řadit podle
relevance
nejnovější
nejstarší
Žádné výsledky
Nic nebylo nalezeno.
Měli jste na mysli? ?
Nic nebylo nalezeno.
z
Způsoby ukončení pojistné smlouvy
Časté způsoby ukončení smlouvy
Pokud se rozhodujete, že ukončíte svoji pojistnou smlouvu předčasně, doporučujeme Vám, abyste si zjistili dostatek informací, než k tomuto kroku přistoupíte. Zrušení smlouvy je pro klienta většinou nevýhodné, vhodnější je proto vždy nejprve přemýšlet o změně parametrů smlouvy.
Proberte své rozhodnutí se svým pojišťovacím zprostředkovatelem, může Vám poradit s úpravou nastavení smlouvy tak, aby co nejlépe odpovídala Vašim aktuálním potřebám a možnostem a Vy ji nebudete muset rušit.
Pokud si nejste jistí, kdo je Váš pojišťovací zprostředkovatel, rádi Vám to sdělíme na naší telefonní lince 227 111 000 od pondělí do čtvrtka od 8.00 do 16.30 hodin a pátek od 8.00 do 15.30 hodin.
Zeptejte se nás na aktuální výši odkupného, tedy částku, kterou Vám vyplatíme při ukončení smlouvy, z ní budete moci určit i přibližnou hodnotu odkupného v době ukončení Vaší pojistné smlouvy. Tuto informaci sdělujeme pouze písemně, žádost může být učiněna i telefonicky.
Pokud se rozhodnete smlouvu ukončit, doporučujeme použít formulář pojišťovny (fyzická osoba, právnická osoba). Vyplňte ho prosím podle instrukcí tak, abychom od Vás obdrželi veškeré informace a náležitosti nutné k jejímu ukončení.
Existují i další způsoby ukončení pojistné smlouvy než níže uvedené. Najdete je popsány v pojistných podmínkách a informacích k pojištění. Pro bližší informace kontaktujte svého pojišťovacího zprostředkovatele.
Výpověď k výročí
Výročím je konec pojistného období, tedy období, na které bylo sjednáno pojistné. Pojistné je sjednáno vždy jako roční a placeno v měsíčních, čtvrtletních či pololetních splátkách.
Výpověď musí být doručena alespoň 6 týdnů před výročím, je-li doručena později, zanikne pojištění k dalšímu výročí.
U jednorázově placeného pojistného dojde k ukončení pojistné smlouvy k nejbližšímu dni v měsíci, který se svým číslem shoduje s dnem počátku pojištění a před kterým bude výpověď doručena Pojišťovně alespoň ve lhůtě šest týdnů
Dohoda
Možnost ukončení pojistné smlouvy dohodou znamená, že pojistná smlouva bude ukončena s účinností k nejbližšímu termínu splatnosti pojistného, před kterým neuběhne méně něž 6 týdnu od doby, co zašlete svůj návrh na ukončení smlouvy pojišťovně na našem formuláři. Protože se jedná z Vaší strany pouze o návrh, musí jej pojišťovna nejdřív akceptovat. Teprve pak dojde k ukončení Vaší pojistné smlouvy. Na akceptaci návrhu však neexistuje právní nárok a tedy pojišťovna nemusí Váš návrh i nepřijmout a v takovém případě k ukončení pojistné smlouvy nedojde.
U jednorázově placeného pojistného dojde k ukončení pojistné smlouvy k nejbližšímu dni v měsíci, který se svým číslem shoduje s dnem počátku pojištění a před kterým bude návrh dohody doručen Pojišťovně alespoň ve lhůtě šest týdnů