Skip Navigation

Hlášení pojistné události

Aby vyřízení Vaší pojistné události proběhlo hladce a v co nejkratším možném termínu, prosíme Vás o doložení všech důležitých podkladů. Pokud vznikne událost, která by mohla založit Váš nárok na pojistné plnění, oznamte ji prosím naší pojišťovně bez zbytečného odkladu.

Jak nahlásit pojistnou událost?

Pro doručení pojistného hlášení máte na výběr tyto možnosti:

  • Online – prostřednictvím stránky Pojistné hlášení online
  • Pokud Vám nevyhovuje nahlášení pojistné události online, zašlete nám vyplněný formulář poštou

Doručení pojistného hlášení prostřednictvím e-mailu, z důvodu Vaší bezpečnosti, nedoporučujeme.

Kde najdete potřebné formuláře?

Formuláře pojistného hlášení můžete získat elektronicky na našem webu. Tyto formuláře jsou interaktivní a můžete je vyplnit přímo v pdf verzi. Níže vyberte typ pojistné události a budete přesměrováni na příslušnou stránku s formuláři.

Dále Vám formuláře můžeme zaslat i v papírové formě. Pro jejich zaslání kontaktujte naše Call centrum na telefonním čísle nebo 227 111 000.

Jaké formuláře a podklady potřebujete?

Požadavky na podklady, které je nezbytné doložit, se liší dle typu pojistné události.

Pro další postup prosím zvolte typ pojistné události.

Všechny typy pojistných událostí

(kromě úmrtí)

Více

Pojistné události

(úmrtí pojištěného)

Více

Hlášení pojistné události ONLINE

    

Více

S kompletací podkladů pro hlášení pojistné události Vám také rád pomůže Váš pojišťovací zprostředkovatel, případně tým našeho Klientského servisu.