Kontakt
Vážení klienti,
pokud nás chcete navštívit osobně v sídle pojišťovny, domluvte si prosím termín schůzky v předstihu na telefonním čísle +420 227 111 000. Své dotazy nám můžete zaslat také prostřednictvím kontaktního formuláře zde.
Informace o stavu pojistné smlouvy a podklady pro platbu pojistného naleznete v klientské zóně. Zároveň můžete telefonicky nebo e-mailem kontaktovat svého pojišťovacího zprostředkovatele, který Vám bude v případě potřeby k dispozici.
Další informace můžete najít v často kladených otázkách zde.

Zavolejte nám
Infolinka Vám je k dispozici
v pracovních dnech:
08:00 - 16:30 hod
v pátek pouze do 15:30 hod

Korespondenční adresa:
MetLife Europe d.a.c.
odd. Klientského servisu
Purkyňova 2121/3
110 00 Praha 1

Máte raději osobní kontakt?
Podívejte se na kontaktní místa a navštivte nás ve vašem městě.
- platnost pojistné smlouvy
- stav plateb pojistného
- výši předpisu pojistného
- aktuální investiční strategie u Vašeho investičního pojištění
- sjednaný rozsah pojistného krytí
- obecné informace k možnosti výběru finančních prostředků (v návaznosti na typ produktu)
- obecné informace k možným změnám na pojistné smlouvě (ideálně již podle Vaší představy)
- kapitálovou hodnotu pojištění
- hodnotu účtu investičního pojištění
- hodnotu možného výběru
- hodnotu odkupného
O tyto informace můžete zažádat emailem, telefonicky nebo písemně. Na základě vašeho požadavku vám je pak zašleme poštou.
Spory z životního pojištění (pojištění pro případ smrti a/nebo dožití) je v rámci mimosoudního řešení sporů oprávněn rozhodovat Finanční arbitr. Více informací získáte na www.finarbitr.cz.
Spory z neživotního pojištění (pojištění úrazu a/nebo nemoci) je v rámci mimosoudního řešení sporů oprávněna rozhodovat Česká obchodní inspekce. Více informací získáte na www.coi.cz.